W warunkach ograniczenia działalności pływalni w czasach pandemii Covid-19 nie sposób przewidzieć, kiedy możliwe jest wznowienie funkcjonowania m.in. naszego obiektu. W związku z tym precyzyjne zaplanowanie niezbędnej przerwy technologicznej (w takim zakresie, aby w kolejnych 12 miesiącach nieprzerwanie oddać obiekt do dyspozycji klientów) jest praktycznie niemożliwe. Z tym problemem w dzisiejszych czasach borykają się praktycznie wszyscy zarządcy takich placówek jak nasza.
Wielu klientów, którzy z powodu przerwy technologicznej nie mogą jeszcze skorzystać z oferty naszej pływalni, zada nam pytanie: „po co ta przerwa i dlaczego ją w ogóle robimy?”
Pływalnia MCER jako nowy i wyposażony w zaawansowaną technologię obiekt podlega zapisom gwarancyjnym. W związku z tym w określonych z generalnym wykonawcą terminach ma obowiązek przeprowadzać niezbędne przeglądy techniczne zastosowanych w nim systemów oraz stanu instalacji.
Po roku działalności pływalni wspólnie z generalnym wykonawcą inwestycji zadecydowaliśmy o przeprowadzeniu takich prac gwarancyjnych na pływalni od początku lutego bieżącego roku, aby użytkownikom naszej pływalni zapewniać bezpieczeństwo oraz komfort.
Żeby przeprowadzić zaplanowane prace, niezbędne jest zrzucenie i wymiana wody z niecki basenu sportowego oraz jej kompleksowa konserwacja. Po uzupełnieniu poziomu wody następuje proces filtracji i uzdatniania wody. Wówczas dostarczamy próbki wody do badań, a po uzyskaniu właściwych wyników możemy wreszcie bezpiecznie udostępnić pływalnię naszym klientom. I to już bez konieczności pływania w czepku.
W styczniu tego roku, kiedy wystartowaliśmy z pierwszym etapem prac, zaplanowaliśmy również dezynfekcję wszystkich szatni, natrysków, strefy SPA i wykonanie drobnych prac, które zwiększą komfort naszym klientom.
Podsumowując – skala i zakres przeprowadzanych prac są skomplikowane, ale dzięki temu już w połowie marca, kiedy ponownie otworzymy pływalnię MCER, nasi klienci będą mogli korzystać z wszelkich jej atrakcji.
Do zobaczenia!